۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

دیدار با رمضان زاده


امروز (جمعه) به اتفاق جمع کثیری از دوستان به دیدار دکتر رمضان زاده رفتیم. خوشبختانه روحیه ی قوی و مصممی داشت. از اینکه لبخند همیشگی را بر لب داشت خوشحال شدیم. بسیاری از دوستان به هنگام صحبت کردن نمی توانستند بغضی را که در گلو داشتند فرو بخورند و گاهی اشکها سرازیر می شد. ایشان در آخر جلسه بر نکته ای تأکید کرد که جالب بود و آن اینکه تلاش فعالان سیاسی باید معطوف به کاهش هزینه ی فعالیت سیاسی در کل و به ویژه برای مردم باشد. شاید در چنین شرایطی نخبگان ناگزیر از پرداخت هزینه باشند اما از گسترش آن به جامعه و مردم بایستی اجتناب کرد.

۳ نظر:

یوسف گفت...

سلام کاک خالد .امیدوارم سلامت و سر حال باشید

آ... گفت...

بستگي دارد مرادمان از فعاليت سياسي چه باشد. گاهي يك وبلاگ‌نويسي ساده مي‌تواند هزينه‌ تحميل كند. در اين مملكت براي مصون ماندن از هزينه‌هاي فعاليت سياسي، بايد هر گونه ابراز وجود و يا اعلام نظر در زمينه سياسي را رها كرد. يعني بايد قيد سياست را زد. هيچ كس از دادن هزينه خوشنود نخواهد شد! اما آيا در ايران فعاليت سياسي بدون هزينه هم مي‌شود مگر؟!

سوران بلاگ گفت...

سلام به همگی و خصوصاً شما وبلاگ نویس گرامی. وب نوشت "سوران بلاگ" به علت شکایت برخی فاشیست و شهرپرست بوکانی،توسط بلاگفا مسدود گردیده است و به احتمال فراوان فرآیند رفع مسدودیت از آن چند هفته ای طول خواهد کشید،تا آن هنگام از دوستان خواهشمندم تا برای مطالعه ی مطالب سوران بلاگ و بخصوص یادداشت آخرش که منجر به این قضیه گردید(با عنوان "نگاهی به جو مبتنی بر شهر پرستی افراطی و فاشیسم شهری شدید در شهر بوکان")به سوران بلاگ در WORDPRESS مراجعه بفرمایند؛ با آدرس ذیل:
http://soranblog.wordpress.com
از کلیه ی دوستان خواهشمندم تا این نکته را اطلاع رسانی نمایند.

دوست شما
سوران بلاگ