۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

شاملو و امید

شعری از شاملو که بسیار زیبا ما را به آینده امیدوار می سازد:
من‌ فکر مى‌کنم
‌هرگز نبوده‌ قلب‌ من
اين‌ گونه
گرم‌ و سرخ‌ :
احساس‌ مى‌کنم
‌در بدترين‌ دقايق‌ اين‌ شام‌ مرگ‌زاى
‌چندين‌ هزار چشمه‌ى‌ خورشيد
در دل‌ام
‌مى‌ جوشد از يقين‌:
احساس‌ مى‌کنم
‌در هر کنار و گوشه‌ى‌ اين‌ شوره‌ زار يأس

چندين‌ هزار جنگل‌ شاداب
ناگهان
‌مى‌ رويد از زمين

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام علیکم
اعتراض مسئولین سایت اصلاح وب به بسته شدن این سایت در دنیای مجازی

در پی بسته شدن صفحه اصلاح‌وب، یادداشت اعتراضی به آدرس الکترونیکی مرجع رسیدگی کننده ارسال شد.

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
با سلام و آرزوی توفیق

با عنایت به اینکه در تاریخ 15/1/89، هنگام مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح با صفحه فیلتر با عنوان "دسترسی به تارنمای فراخوانده شده امکان پذیر نمی باشد"، مواجه شدیم؛ لازم دانستیم ضمن اعلام مراتب اعتراض خود، موارد زیر را جهت رفع سوءتفاهمات احتمالی و گشایش مجدد صفحه سایت به اطلاع برسانیم:
1- پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح، متعلق به جماعت دعوت و اصلاح ایران است که تشکلی میانه‌رو، ملتزم به قانون اساسی و قائل به تعامل واقع‌بینانه با مسائل کشور است.
2- جماعت دعوت و اصلاح ایران، با در نظر گرفتن مصالح عالیه کشور در بُعد بسیار محدودی در فضای مجازی، به منظور تبیین دیدگاه فکری خود برای اعضا، هواداران و سایر مخاطبین که برابر آخرین آمار صفحه مشاهدات سایت به طور میانگین از 2500بازدید در روز تجاوز نمی‌کند، اقدام به راه‌اندازی، تغذیه و مدیریت این سایت نموده است. مروری بر مطالب سایت، نشان می‌دهد که تأکید بر میانه‌روی در اندیشه و عمل و ضرورت پرهیز از افراط و تفریط وجه اشتراک عمده این مطالب است.
3- جماعت دعوت و اصلاح ایران با نهادهای وفادار به آرمان وحدت اسلامی بویژه مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی در تعامل نزدیک بوده، در همه‌ی کنفرانس‌های وحدت اسلامی در سطح بالا حضور چشمگیر و فعال داشته است.
4- جماعت دعوت و اصلاح ایران، همواره آمادگی دریافت نقطه‌نظرات انتقادی متولیان امور را از خود نشان داده است.
بر این مبنا انتظار می‌رفت قبل از اقدام به بستن صفحه سایت، که موجبات نگرانی و تشویش اذهان مخاطبین آن را –که غالبا حوزه حساس و چالش‌برانگیز مسایل مذهبی را دنبال می‌کنند- فراهم نموده است، دیدگاه‌های انتقادی احتمالی را در خصوص قالب یا محتوای سایت ابلاغ می‌نمودید.
5- در پایان از اینکه به دلیل روشن نبودن مرجع اقدام کننده در این زمینه امکان درج عنوان مشخص در ابتدای نامه را نداشتیم عذرخواهی نموده، توفیق روز افزون همه خدمت‌گزاران به اسلام عزیز و میهن اسلامی را در اندیشه، تصمیم و اقدام صحیح از یزدان یکتا مسئلت می نماییم.

لقمان ستوده
مسئول روابط عمومی جماعت دعوت و اصلاح ایران
و مدیر مسئول سایت